“Hey Nokia remember me?”

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is geen onbekende in de marketing wereld. Hij is ondermeer auteur en veelgevraagd spreker op gebied van jongeren marketing. Aangezien de mobiel het belangrijkste communicatie medium is voor jongeren maakt Brown met grote regelmaat hier gelikte presentaties over.

Hieronder kun je een voorbeeld vinden hoe jongeren over Nokia denken. In het verleden was Nokia absolute nummer 1 en liep deze Finse telefoonfabrikant voorop in innovaties. De laatste jaren is Nokia echter steeds meer onder druk komen te staan. In West – Europa mogen de Finnen nog wel markleider zijn, maar het Koreaanse Samsung nadert in rap tempo. Op gebied van productvernieuwing hebben partijen als Apple en HTC het stokje van deze Finse gigant overgenomen. De presentatie geeft met eigentijdse illustraties weer hoe jongeren tegenwoordig naar ‘good old’ Nokia kijken en wat Nokia kan doen om jongeren weer aan zich te binden.
View more from .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie