Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen
The Best Social

Achter sommige ondernemingen schuilt een mooi verhaal. Zo ook bij Het Theezaakje, waarbij thee gebruikt wordt als middel om mensen een kans te bieden om de afstand tot de arbeidsmarkt te overbruggen. Met behoud van een uitkering geven zij mensen de kans om naar een betaalde baan of passende opleiding toe te werken.

Toch is er iets wat niet helemaal in goede aarde valt bij sommigen: de creatieve thee-namen van de verschillende soorten thee. Het werd een gespreksonderwerp op Twitter, maar Het Theezaakje schroomt het niet om daar zelf op te reageren.

1. Mick stuitte op de verpakkingen van Het Theezaakje en werd er alles behalve enthousiast van.

2. Meerdere Twitteraars zijn het met hem eens.

3. En dat leidt al snel tot een hoop flauwe woordgrappen.

4. Sommigen nemen het op voor Het Theezaakje. Zij kunnen de humor wel waarderen.

5. De kritiek is Het Theezaakje niet ontgaan, ze aarzelen dan ook niet om te reageren.

6. Dat vindt Gerdie een goede zet.

7. En dus doet Het Theezaakje er nog een schepje bovenop.

8. Eind goed, al goed.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie