Inhaken op de actualiteiten is in tijden van een pandemie niet makkelijker geworden. Want de schaduw van de coronacrisis ligt gevoelig voor iedereen die er door wordt getroffen. En ongeveer de hele maatschappij wordt er direct of indirect door getroffen. Een seconde langer nadenken is dus gewenst, maar zegt dit dat er niet meer op de actualiteiten wordt ingespeeld? Zeker niet. Hema wist babyshampoo te koppelen aan het vaccin. En dat gaf de nodige prikkels op Facebook.
Dus, liever wel of geen prik?
Bij HEMA hebben wij alles in huis voor persoonlijke verzorging voor jezelf én voor je kleintjes. Zoals deze fijne shampoo, bijvoorbeeld.
Geplaatst door HEMA op Vrijdag 29 januari 2021
Het zal je niet verrassen. Want de discussie over gevaccineerd willen worden of niet, kan leiden tot een discussie over een inhaker met babyshampoo.
En waar de één zich afvraagt of het een hint is om vaccineren te ontmoedigen, hoopt Marx op een sneertje juist richting de anti-vaxxers.
We kunnen het er over eens zijn dat niet iedereen het met elkaar eens is.
Al is volgens sommigen juist deze humor het beste vaccin.
Hoe dan ook, qua injectie aandacht heeft HEMA in ieder geval raak geprikt.
The Best Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel over merken op social media, dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!