Heineken schrijft: ‘The Sub brengt kwaliteit, technologie en state-of-the art design samen in een stijlvolle thuistap’. De thuistap is samen met Krups en designer Marc Newson ontwikkeld. The Sub wordt ‘geladen’ met ‘The Torp’, een bierverpakking van twee liter.
'The Sub' werd vorig jaar al gelanceerd in Italië en Frankrijk. Lees hier het interview met Leontien van den Brink van Heineken Global Innovation, dat Adformatie in oktober vorig jaar bracht naar aanleiding van de lancering.
Heineken meent omdat ‘het thuisgebruik van luxe producten een snel groeiend segment in de Nederlandse markt is’, The Sub inspeelt op de behoefte van de bierliefhebber om ook thuis bier te tappen. Bier van Heineken, Affligem, Desperados, Pelforth (FR), Birra Moretti Baffo d’Oro (IT), Wieckse Witte en Tiger Beer zijn voor The Sub beschikbaar. Voor het einde van dit jaar komen ook Brand UP en Brand Weizen als The Torp op de markt..
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!