De Hartstichting bestaat dit jaar precies 50 jaar. Om dat te vieren, start de stichting met 'een nieuwe corporate campagne'. Daarin staan patiënten centraal. Het thema is: ‘Want het mag niet stoppen’. De Hartstichting zegt hiermee te willen concretiseren wat het voor de komende jaren doet en waar het de steun van alle Nederlanders nog steeds bij nodig heeft.
De campagne trapt op vrijdag 7 februari as af met TV commercials rond waargebeurde patiënten verhalen. Hieronder het eerste persoonlijke verhaal, dat van Bas Verbaas die na zijn wekelijkse rondje wielrennen een hartstilstand krijgt en prompt een vijver inrijdt. Dankzij kordaat ingrijpen van passanten kan Bas het navertellen. Meer verhalen zijn te lezen op de website van de Hartstichting.
Willem Gerritsen deed de regie van de film, in samenwerking met het productieteam van Czar en de beeld- en geluidsspecialisten van The Ambassadors.
Het reclamebureau is Kingsday.
Verantwoordelijken bij Hartstichting:
Communicatie Strateeg, Joyce Bollen
Campagneleider, Marion Beishuizen
Brand manager, Trudy Dekkers
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!