Hammerfest lanceert winterse activatie voor Sunweb

De ‘Sunweb Sneeuwmeter’ berekent voor wintersporters hoe groot de kans is op sneeuw.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De merkactivatie maakt onderdeel uit van de ‘Altijd Sneeuw’-campagne.

Vorig jaar was het &;geen sneeuwtechnisch topjaar&; volgens Sunweb. Daardoor schijnen veel Nederlanders bang te zijn dat ze op hun skivakantie zonder sneeuw komen te zitten.

Daarom belooft Sunweb met de zijn consumenten &;100 procent skigarantie&;. Wanneer op de geboekte bestemming niet genoeg sneeuw ligt, boekt Sunweb de vakantie gratis om.

De activatiecampagne bestaat naast de Sneeuwmeter uit een interactieve actiepagina, een social media- en een rich media banner-campagne.

Over Hammerfest
is een fris en nieuw reclamebureau uit Amsterdam en werkt voor Sunweb, ING, FlyDenim en Singha Beer. Hammerfest is verliefd op engagement en is in drie jaar gegroeid tot een team van acht man sterk, werkend vanuit hun nieuwe souterrain grachtenpand.

Credits
Opdrachtgever: Sundio Group / Sunweb: Judith Eyck, Matté Reimert
Bureau: Hammerfest
Creatie: Guy Lokhoff, Lisanne van Schie
Account: Baba Toure
Design: Jesse van Maanen, Lars Koelman Development: Mark de Vries

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie