De merkactivatie maakt onderdeel uit van de ‘Altijd Sneeuw’-campagne.
Vorig jaar was het 'geen sneeuwtechnisch topjaar' volgens Sunweb. Daardoor schijnen veel Nederlanders bang te zijn dat ze op hun skivakantie zonder sneeuw komen te zitten.
Daarom belooft Sunweb met de Sneeuwmeter zijn consumenten '100 procent skigarantie'. Wanneer op de geboekte bestemming niet genoeg sneeuw ligt, boekt Sunweb de vakantie gratis om.
De activatiecampagne bestaat naast de Sneeuwmeter uit een interactieve actiepagina, een social media- en een rich media banner-campagne.
Over Hammerfest
Hammerfest is een fris en nieuw reclamebureau uit Amsterdam en werkt voor Sunweb, ING, FlyDenim en Singha Beer. Hammerfest is verliefd op engagement en is in drie jaar gegroeid tot een team van acht man sterk, werkend vanuit hun nieuwe souterrain grachtenpand.
Credits
Opdrachtgever: Sundio Group / Sunweb: Judith Eyck, Matté Reimert
Bureau: Hammerfest
Creatie: Guy Lokhoff, Lisanne van Schie
Account: Baba Toure
Design: Jesse van Maanen, Lars Koelman Development: Mark de Vries
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!