Finalisten NIMA Awards 2012 bekend

De finalisten voor de NIMA Awards 2012 zijn bekend. Coolblue, De Efteling, Unilever en Rituals maken op 22 november kans op de prijs voor beste marketingorganisatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op donderdag 25 oktober vond de tweede jurysessie plaats onder leiding van juryvoorzitter René Repko. Na een langdurig juryberaad en de nodige inhoudelijke discussie zijn de finalisten bepaald.

Marketing company
In de categorie beste marketingorganisatie gaat de NIMA op zoek naar de organisatie die over een middellange periode een constante hoogwaardige prestatie levert die zich enerzijds vertaald heeft in stijgende bedrijfsresultaten, en anderzijds binnen de “BV Marketing Nederland” in het oog springt en een voorbeeldfunctie bekleedt.

Dit zijn de vier finalisten:
• Coolblue
• De Efteling
• Unilever
• Rituals

Marketing Launch
De lancering van het jaar inspireert met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. De finalisten in deze categorie hebben met hun lancering iets toegevoegd aan het domein/speelveld waarin het gelanceerd is. Ze hebben op effectieve wijze marktpositie verworven door ofwel op unieke wijze te voorzien in een behoefte of een nieuwe behoefte te creëren.

De drie finalisten in deze categorie:
• Hago Next
• 2theloo
• De Vegetarische Slager

Marketing Turnaround
De finalisten in de categorie Marketing Turnaround inspireren door in de huidige tijdgeest opnieuw relevantie en actualiteit te creëren voor de (nieuwe) doelgroep/gebruikersgroep van de betreffende organisatie.

Deze categorie kent twee finalisten:
• Het Scheepvaartmuseum
• Hunkemöller

Stemmen kan in de publieksjury op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie