Filmservice Film1 komt deze week met een nieuwe campagne gericht op het gemak voor de consument. In drie commercials wordt ingespeeld op iets zoeken dat kan leiden tot frustraties.
Het volgende is te zien in de commercials: een stel komt thuis, maar ze komen hun huis niet in, want de sleutels zijn kwijt. Een man raapt zijn schone was bij elkaar, maar vindt geen twee gelijke sokken. Een vrouw heeft een afspraakje via een datingapp, maar deze valt tegen en ze swipet direct verder. In alle gevallen wordt het zoeken gestaakt om een film bij Film1 te gaan kijken.
De campagne wordt uitgerold via tv, social media, bannering en zal zichtbaar worden bij trein- en metrostations. De ontwikkeling en creatie van de campagne lag in handen van design- en reclamebureau Just. Supersolid werd betrokken bij de productie.
Yigal van Gelderen, Marketing Manager bij Film1: 'Met onze filmservice willen we dat je zo min mogelijk bezig bent met zoeken, maar vooral benadrukken dat je automatisch de nieuwste films te zien krijgt. Door ons aanbod zo eenvoudig mogelijk te presenteren, kun je binnen een mum van tijd on demand, waar je wilt, via een device naar keuze een film kijken of ‘ouderwets gezellig’ lineair tv kijken. Met deze campagne ondersteunen we die boodschap op een creatieve manier.’
Credits
Klant: Film1
Country Manager: Oscar Kales
Marketing Manager: Yigal van Gelderen
Digital Marketeer: Dewi Cleonise
Bureau: Just
Strategie + Concept: Merijn Straathof
Strategie: Jeroen Wielaard
Account: Alex de Kok
Productie: Supersolid
Director: Jelle pothoven
Creative Producer: Laurens Mooiweer
Production Manager: Anita Porić
D.O.P.: Ewoud Bon
Editing & VFX: Supersolid
Color: Serhan Meewisse
Sound Design: KH Music
Photography: Tim Stet
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!