Premium

Exact lanceert ‘journalistieke campagne’ rondom Max Verstappen

Kingsday tekent voor de realisatie van de campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen zomer strikte het IT-bedrijf Max Verstappen

In de nieuwe campagne, vooralsnog bestaande uit twee online films, beantwoordt het F1-talent vragen die fans insturen met .

‘Voor belichaamt Verstappen vurige ambitie’, stelt Liesbeth Brackel, principal corporate communications bij Exact. ‘Om het jongensboek-verhaal van Verstappen bereikbaar te maken, mag iedereen vragen insturen en maken wij er mooie content van.’

Volgens Sicco Beerda, creative director en partner van , is het een &;campagne met een journalistieke twist’. ‘Door het nieuwswaardig te maken wordt de content ook in algemene media opgepikt. We volgen op de minuut wat er gebeurt en genieten live mee hoe reclame, pr en social in elkaar overvloeien.’

De eerste aflevering ging live op vrijdag 19 oktober, de tweede 29 oktober.

Credits
Client: Exact
Agency: Kingsday
Director: Edwin Nikkels
Executive Producer: Daan Starrenburg

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie