Mark van Zon (Essent): ‘Concurrentie maakt energietransitie te groot en te abstract’
Essent stelt de positionering bij en helpt ‘de nuchtere Nederlander’ de energietransitie door.
Het lekte eerder al uit, maar vanaf 10 april werd het volle bak naar buiten gebracht; Essent gaat een langjarige samenwerking aan met André Hazes junior. Deze ‘zoon van’ moet de ‘normale, nuchtere Nederlander’ aan het merk weten te binden. En voordat we á la Rutte in een discussie terecht komen over welke Nederlander hier dan precies bedoeld wordt, ‘het gaat erom dat we er voor iedereen willen zijn en niet zozeer alleen voor de voorlopers’. Dat is de uitleg van Mark van Zon, commercieel directeur van Essent (en ook overigens van zustermerk Energiedirect). Van Zon: ‘Die nuchtere Nederlander wil geholpen worden door een partij die geloofwaardig en krachtig is. Wij denken dat Hazes die rol goed kan vertolken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid