Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark van Zon (Essent): ‘Concurrentie maakt energietransitie te groot en te abstract’

Essent stelt de positionering bij en helpt ‘de nuchtere Nederlander’ de energietransitie door.
Miniatuurvoorbeeld
Campagne 'Lang Leve Thuis'
© Essent
Miniatuurvoorbeeld
Campagne 'Lang Leve Thuis'
© Essent

Het lekte eerder al uit, maar vanaf 10 april werd het volle bak naar buiten gebracht; Essent gaat een langjarige samenwerking aan met André Hazes junior. Deze ‘zoon van’ moet de ‘normale, nuchtere Nederlander’ aan het merk weten te binden. En voordat we á la Rutte in een discussie terecht komen over welke Nederlander hier dan precies bedoeld wordt, ‘het gaat erom dat we er voor iedereen willen zijn en niet zozeer alleen voor de voorlopers’. Dat is de uitleg van Mark van Zon, commercieel directeur van Essent (en ook overigens van zustermerk Energiedirect). Van Zon: ‘Die nuchtere Nederlander wil geholpen worden door een partij die geloofwaardig en krachtig is. Wij denken dat Hazes die rol goed kan vertolken.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in