Nieuw zijn onder anderen Bert Habets (ceo RTL Nederland) en Peter de Mönnink (ceo Sanoma/SBS). Trouw-hoofdredacteur Cees van der Laan gaat in debat met De Telegraafs Sjuul Paradijs over commercie en journalistiek. Michiel Dieperink, Managing Director Fuse, komt op het podium met het onderwerp 'Hoe maak ik een succesvolle branded content case?'.
Ook Josh Grau, Director Brand Strategy Twitter, Debbie Weinstein, Director Brand Solutions & Innovations Google, en Rob Newlan, Creative Director Facebook, zullen spreken.
Dit is de volledige lijst (in alfabetische volgorde):
Aad Kuijper Partner Alfred
Bert Habets ceo RTL Nederland
Bob Stehmann Chief Marketing Officer ASR
Cees van der Laan Hoofdredacteur Trouw
Debbie Weinstein Director Brand Solutions & Innovations Google
Eric Scherder hoogleraar klinische neuropsychologie VU
Erik van Engelen Commercieel Directeur Eneco
Eva Gouwens Tony's Chocolonely
Herman Holtus Managing Director Coroos
Josh Grau Director Brand Strategy Twitter
Madeleine van Schendel Commercial Strategies Mister Sam
Michiel Dieperink Managing Director Fuse
Midas Kwant jonge ondernemer
Peter de Mönnink ceo SBS/Sanoma
Rob Newlan Creative Director Facebook
Ronald Voorn Associate Partner Brand & Business Architects
Sjuul Paradijs Hoofdredacteur Telegraaf
Teun Gautier Vereniging Veronica, 04NT, Free Press Unlimited
Thimon de Jong trendwatcher
Tom de Bruyne Founder SUE Amsterdam
Wilbert Schreurs historicus, spreker, schrijver
De 44e editie wordt op donderdag 12 februari 2015 gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Thema: No ads today. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!