Al 58 jaar kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op tv, radio en online. Waarom zou je ook in 2024 weer voor Ster kiezen? Hoe kunnen we ons aanbod zo optimaal mogelijk inzetten voor jou? Voor komend jaar durven wij de voorspelling opnieuw aan: het wordt een topjaar vol kansen op succes voor jouw campagnes.
Een miljoenenpubliek binnen handbereik
Er is veel mooie nieuwe programmering, maar natuurlijk ook terugkerende kijkcijferhits. Maar er staan komend jaar ook weer mooie evenementen gepland: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France.. en dit is slechts een greep uit het aanbod. Een miljoenenpubliek ligt wederom binnen handbereik!
Reclame op de regionale publieke omroepen
We kijken uit naar de toevoeging van de regionale omroepen aan het Ster-aanbod. Een mooie, logische toevoeging aan ons reeds bestaande portfolio. De omroepen zetten zich ervoor in om met hun publieke media-aanbod een groot en breed publiek te bereiken. En dat lukt! Wekelijks kijken er gemiddeld 4,4 miljoen mensen naar de televisieprogramma's en luisteren er 2,1 miljoen naar de radio. Zo bereik je het hart van de regio. De zenders worden landelijk toegevoegd: je koopt daarmee in één keer alle 14 omroepen in.
Optimalisaties van ons beleid
In ons beleid staan eenvoud en transparantie voorop. Zo weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. De belangrijkste zetten we hieronder voor je op een rij. Je leest er meer over in onze brochure 'Aanbod 2024'.
- Multimediale volumekorting op de basisprijs blijft. Het is mogelijk vanaf € 250.000 en kent vier staffels.
- Tot 1 april 2024 kunnen met terugwerkende kracht Volumecontracten gesloten worden. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2024.
- Vroegbetaal- en systeemkorting blijven beide 0,5%. De korting wordt per mediumtype per order berekend.
Uiteraard blijft het mogelijk om zonder contracten campagnes in te kopen.
Terugkijktip: 'Ster in 2024'
Op dinsdag 10 oktober keek Ster tijdens 'Ster in 2024' vooruit naar de kansen voor merken in 2024. Presentatrice Welmoed Sijtsma, presentatrice bij de NPO, sprak diverse gasten over het nieuwe jaar en alle mogelijkheden die dat brengt. Ster-directeur Frank Volmer gaf een korte terugblik op 2023 en keek vooral vooruit naar ontwikkelingen bij Ster in 2024. Salesmanagers Pim van Midde, Sabrina Pieters en Gerben Teela gingen dieper in op marktontwikkelingen, de nieuwe programma's bij de NPO en aankomende sportzomer. Ook lichtten zij het commercieel beleid van Ster in 2024 toe en werden de GRP-tarieven bekendgemaakt.
Een onderhoudend en interessant programma, waarin je alles hoort over jouw mogelijkheden in het nieuwe jaar. Kijk 'm terug!
De mooiste kansen voor jouw merk
We geloven in de kracht van reclame. Een goede boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt resultaat. Dit weten we omdat we decennia aan uniek onderzoek in huis hebben naar reclame-effecten en het kijk- en luistergedrag van Nederlanders. Die kennis zetten we maar al te graag in voor jouw merk. Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. Meer weten of de mogelijkheden voor jouw campagne(s) bespreken? Neem dan contact op!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!