Hoe bol.com en Hasbro merkvoorkeur bij de jongste generatie realiseren
Merkvoorkeur is een streven voor elk bedrijf, maar bij bol.com en Hasbro creëren ze bewust meerwaarde voor de jongere doelgroep om dit doel te bereiken. Samen met Dept gaan zij in deze editie van de Dept Talks Live op 28 oktober dieper in op dit onderwerp.
Tijdens deze sessie bespreken we het belang van fantasie en verbeelding in campagnes voor zowel kinderen als hun ouders. Leer waarom je beter een belevingswereld kan creëren in plaats van een directe salesgerichte aanpak. Mathieu Veldhuizen (Lead Speelgoedboek bol.com) en Jorn Blom (Senior Brand Manager Hasbro Benelux) tonen hoe sterke strategische haakjes leiden tot prijswinnende campagnes zoals het bol.com Speelgoedboek (winnaar van oa. een DCA Lamp, DCA Spin en drie Esprix-awards) en Nerf – This is how we play (winnaar van oa. een Effie en SAN).
Nina de Ridder en Tim Menko, Associate Creative Directors bij Dept en beiden nauw betrokken bij deze campagnes, gaan het gesprek aan met bol.com en Hasbro en nemen je mee in de tactieken en technieken.
Drie key takeaways:
- Hoe je als merk, voor jong en oud, fantasie en belevingswerelden in kunt zetten om merkvoorkeur te bevorderen;
- Soorten creatieve oplossingen voor een on- en offline wereld en hoe je deze naadloos laat aansluiten op elkaar;
- Wat sympathie doet voor merkvoorkeur.
Via deze link meld je je aan voor de Dept Talks Live lunchsessie op 28 oktober van 12:00 - 13:00.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!