Bol.com deelt een challenge op Twitter en de webcare stelt niet teleur.

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Bol.com is inmiddels een begrip op social media. En dat ze het vak niet verleerd zijn, bewezen ze afgelopen week maar weer eens toen ze helemaal viral gingen. Een tweet met een simpele vraag, leverde een enorme hoeveelheid reacties op. De webcare-medewerkers van bol.com deden er nog een schepje bovenop.

Bol.com plaatste deze vraag op Twitter.

Al snel stroomden de eerste boektitels binnen, waarbij deze reactie natuurlijk niet kon ontbreken.

Zo krijgen veel boeken ineens een hele andere betekenis.

Sommige boeken leken wel gemaakt voor deze challenge.

Bol.com had dan ook reacties met een goede dosis humor klaar staan.

Gelukkig waren er ook boektitels die eigenlijk heel normaal bleven

Andere titels riepen ook bij Bol.com vraagtekens op.

Mocht je je even iets minder voelen, dan weet Bol.com precies wat te zeggen.

Maar ook voor advies kan je Bol.com zeker een bericht sturen.

Van een grapje hier en daar zijn ze niet vies.

Het team bij Bol.com weet erg goed hoe ze hun volgers tevreden moeten houden.

Klanten zullen dan ook niet teleurgesteld worden.

En hierdoor zal Bol.com erg hoog scoren op hun Customer Service.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sandra Jongerden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie