Overslaan en naar de inhoud gaan

Charelle Akihary (Heijmans): ‘Met alleen maar polderen, gebeurt er niks’

CMO Studio | ‘Als makers van een gezonde leefomgeving zijn we niet tevreden met alleen maar huizen en gebouwen.’
Charelle Akihary te gast in CMO Studio
Charelle Akihary te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig
Charelle Akihary te gast in CMO Studio
Charelle Akihary te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig

Charelle Akihary, head of marketing strategy bij bouwbedrijf en vastgoedbeheerder Heijmans maakte de overstap naar de bouwsector om zich – na mooie posities bij Danone en Whirlpool - verder te ontwikkelen op het gebied van innovatie. Ja, allebei b-to-b, maar toch wel een héél ander verhaal. Wat drijft haar?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in