Carlsberg houdt wereldwijde mediareview

Het Deense biermerk Carlsberg houdt een mediareview ter waarde van 100 miljoen pond (116 miljoen euro). Op dit moment is het account nog in handen van OMD.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bronnen meldden aan Campaign dat Carlsberg contact heeft gehad met zijn holdings over de review, waar ook de planning en inkoop voor de merken Carlsberg, Kronenbourg 1664 en Tuborg onder vallen. Het proces wordt geleid door Jens Jermiin, vicepresident van Carlsberg.

Het internationale media-account was sinds begin 2010 in handen van OMD, na een bureauoriëntatie van vier maanden. OMD was daarvoor al in Europa actief voor de brouwerij, maar breidde toen ook uit naar Azië.

Een woordvoerder van Carlsberg kon aan Campaign bevestigen dat het bezig was met een wereldwijde mediareview, maar wilde verder niets loslaten.

Bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie