Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Het creatieve account zat voorheen bij Etcetera.
Centraal in de nieuwe strategie staat het bakkersambacht van de bakkers van Bolletje en hun inventiviteit. De bakkers hebben altijd een eigentijds antwoord op de behoeften van Nederlandse consumenten. Met natuurlijke producten die voedzaam, verantwoord en verrassend zijn.
In de campagne richten mensen zich rechtstreeks tot Bolletje. De vraag is voor de bakkers het startsein om aan de slag te gaan en met het perfecte product terug te komen. Zoals de nieuwe Lichte Crackers.
In de komende tijd wordt verder invulling gegeven aan de strategie en campagne, samen met Millford - dat sinds vorig jaar voor Bolletje werkt - en Mediaxplain*.
Credits:
Creative agency: Havas Lemz
Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil
Agency Producer: Vanessa Janssen
Regie: Sven Super
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Producer: Arjan Oosterveen
D.O.P.: Rutger Storm
Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts
Postproductie: Postoffice Amsterdam
Sound: Kees Kroot - Soundcircus
Casting: Groen Casting
Mediabureau: Mediaxplain*
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!