Bol.com vraagt op Twitter om boek te omschrijven en ontvangt scherpe reacties

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Bol.com is met hun 'Gerda van accounting' een levende marketinglegende op sociale media.

Afgelopen week twitterde Bol met de vraag om je favoriete boek zo slecht mogelijk te omschrijven. Dat leverde veel leuke reacties op, plus nog zelfs een kleine strijd met de Efteling.

 

Bol.com vroeg aan de mensen op twitter om hun favoriete boek te omschrijven.


We beginnen meteen heel gruwelijk.

 

Wie er in dat pak verschuilt zit, kun je door middel van deze video waarschijnlijk wel raden. 

 

Een kleine referentie naar de bekende ‘MAND’ internet video.

 

Frits doet het op zijn eigen manier.

 

Een passief agressieve reactie.

 

Je weet wel, wat ze daar verkopen.

 

Dit boek vergeet je gelukkig niet zo snel.

 

Een beetje zelfspot kan ook geen kwaad.

 

Wij wachten de verfilming nog even af.

 

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Persijn van der Jagt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie