Safaripark Beekse Bergen maakt het verschil met klein detail op bonnetje

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Na een bezoek aan safaripark Beekse Bergen, deelde bezoeker Sydney een bonnetje van het restaurant op LinkedIn. De bon bevatte namelijk een leuk extraatje. En dat kleine gebaar kan het verschil maken. Reden voor Sydney om het safaripark in het zonnetje te zetten.

Dit is het bericht dat Sydney op LinkedIn plaatste. Safaripark Beekse Bergen maakt het verschil, met een klein detail onderaan de bon.

En daar zijn anderen het mee eens. Dat blijkt wel uit de reacties onder het bericht.

klein gebaar, groot effect
wat geniaal dit

Ook de general manager van Beekse Bergen was het bericht niet ontgaan.

dank voor het delen!

Zo simpel kan het dus zijn!

weer een glimlach

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie