BBH doekt dochter Unlimited op

Het wil maar niet vlotten met de gespecialiseerde dochters van het fameuze Britse reclamebureau Bartle Bogle Hegarty (BBH). Deze week werd bekendgemaakt dat het onlinebureau Unlimited wordt opgeheven, al spreekt BBH liever van 'integreren in het (hoofd)bureau.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

BBH Unlimited is, zo meldt Campaign, twee jaar geleden opgericht nadat was besloten om de direct marketing-dochter Limbo op te heffen. BBH Unlimited had 50 medewerkers, die allemaal in het hoofdbureau worden ingepast. BBH zegt dat Unlimitedklanten als Audi, Swinton Insurance, Bank of Scotland en Early Learning Centre wat betreft hun online-zaken binnen het bureau zullen worden behandeld. BBH heeft internationaal vooral naam gemaakt als themabureau, maar streefde er al jaren naar om ook specialismen als online, direct marketing en sales promotion onder een dak aan te kunnen bieden. Een probleem was dat de markt BBH wil blijven zien als sterk themabureau, aldus waarnemers in Londen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie