Opvallend genoeg heb ik op de diverse marketingsites op het Internet vrij weinig gezien aan georganiseerde reacties, over het verhaal van de ANWB over de leden die volgens de Telegraaf op grote schaal misleid zouden zijn.In een intern stuk van de ANWB uit 2000 zou hebben gestaan, dat de ANWB nieuwe cultuurwaarden zou nastreven, waaronder vertrouwen, openheid en respect. Vanuit de blogosfeer had ik daar ook wel reacties over verwacht, juist omdat weblogs vaak worden gezien als verdedigers van dit soort waarden.
Volgens ANWB baas, Guido van Woerkom, is het mensen hun eigen verantwoordelijkheid als ze dubbel verzekerd zijn, volgens anderen moet je als je die nieuwe cultuur wil uitdragen, daar ook naar handelen.
Ik ben nieuwsgierig hoe er over gedacht wordt. Een andere vraag is ANWB, wat nu? En welke rol kan het Internet daar bij spelen. Tsja en een weblog voor Guido van Woerkom ligt wel erg voor de hand :-)
Wel goed overigens dat de ANWB de rel niet negeert op zijn website, al had ik graag de mogelijkheid gezien, om op de brief met de reactie van de voorzitter te kunnen reageren, via de website van de ANWB.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!