Aldi Nederland maakt zich op voor zijn eerste wapenfeiten op het marketingcommunicatieslagveld. In februari werd bekend dat de supermarktdiscounter een heuse marketingafdeling optuigde - daarvoor deed Aldi Nederland het altijd zonder - en 16 vacatures invulde, gisteren maakte Nienke van de Streek, directeur marketing & communication (rechts op de voorgrond op de foto), bekend dat er nóg eens 9 man was aangenomen. Op Linkedin juicht zij:
'De kop is er af: we zijn begonnen! En, niet meer te stoppen! Vandaag hadden we de MarCom kick-off waarin we maar liefst 9 nieuwe collega’s mochten verwelkomen. Wat een gaaf team met 25 energieke, inspirerende professionals!'
Bondgenoot
In een interview van Adformatie met Van de Streek en met Lode Schaeffer (van Indie, het reclamebureau van Aldi), werd al een tipje van de sluier opgelicht van wat we straks kunnen verwachten: ' Het merk Aldi zal veel meer een positieve beweging zijn, gebaseerd op enthousiasme. Aldi doet vanaf de oprichting de dingen al vanuit een bepaald geloof. Aldi kan weer veel meer een positieve bondgenoot van de consument worden.' De interne richting die daaraan gekoppeld is, is in neonletters te lezen in het beeld boven dit artikel: 'Go up and never stop'.
Wanneer de eerste echte campagne zichtbaar zal zijn, is nog altijd niet bekend.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!