Premium

Air France maakt van upgraden een spelletje

Fred & Farid Shanghai ontwikkelde voor de Aziatische campagne van de luchtvaartmaatschappij de mobile game 'Cloud Slicer'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door de game te downloaden en te spelen maken passagiers kans om een upgrade te verdienen naar de vernieuwde Business Class van . Naast de game, toverde de luchtvaartmaatschappij twee wachtruimtes in Japan en Singapore om tot interactieve gamerooms. Passagiers kunnen tijdens het spelen op realtime scoreborden zien wie er in de race is om een upgrade te verdienen.

Vanwege het succes wordt de campagne uitgebreid naar vliegvelden in China, Hong Kong, Japan en Indonesië. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie