10 redenen waarom KLM op social media tot hoge hoogtes stijgt

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

De sky is al lange tijd de limit voor KLM op social media. Ze zijn genomineerd in de categorie Beste Merk voor De Beste Social Awards. Na het zien van deze posts snap je waarom.. 


1. KLM neemt je mee op reis en geeft een kijkje in de keuken.
 



2. Hun Insta-account is als een internationaal fotoalbum met prachtige plaatjes.




3. Maar behalve in webcare, zit hun klasse ook in persoonlijke care.


 
4. Gevat reageren kunnen ze ook als de beste.   


5. Ze gaan graag de interactie aan met hun fans. En dat levert mooie reacties op.   

6. Ze weten hun iconische foto's vaak van een treffende caption te voorzien.
 

(foto: Andres Bolkenbaas)  


7. Ze zijn ook niet vies van een inhaker op hoog niveau.




8. En ook hun throwbacks mogen er zeker zijn.


9. Tijdens kerst brachten ze eenzame reizigers op geniale wijze bij elkaar.

10. Ten slotte is KLM zó goed voor deze wereld, dat ze vreemdgangers een tweede kans geven.



En ze zijn niet bang om daarbij hun gevoelens te tonen.

Het hele verhaal lees je hier.  


Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
Inmiddels zijn de stembussen gesloten. Op 8 juni worden tijdens De Beste Social Awards 2017 de winnaars bekend gemaakt die afgelopen jaar het meest opvallende en creatieve werk hebben geleverd. Er zijn nog kaarten beschikbaar voor het event.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie