Zo gebruikt Toyota Snapchat Spectacles als promotiemiddel

Influencerbureau 3sixtyfive schakelde Laura Ponticorvo in

Automerk Toyota laat Nederlandse fans meekijken naar de presentatie van de nieuwe Toyota C-HR in Londen. Bekende Nederlander (vooral bekend van het programma ‘Mijn vieze, vette, vervelende verloofde’) werd uitgenodigd voor het ‘lifestyle-event’ en filmde de presentatie met Snapchat Spectacles. Dat is een soort zonnebril waarmee je korte video’s kunt opnemen voor Snapchat. Zo konden haar volgers afgelopen donderdag direct meekijken vanuit haar perspectief.

 

 

Volgers zien hoe Ponticorvo samen met andere ‘lifestyle- en mode-influencers’ het event bijwoont. Via 10- tot 30-secondenfilmpjes zie je hoe ze in de auto stapt en de show ervaart vanuit de chauffeursstoel.

Spectacles

Toyota is het eerste automerk ter wereld dat aan de slag gaat met Snapchat Spectacles. Deze speciale opnamebril is sinds november (beperkt) verkrijgbaar in de Verenigde Staten.

L&;Oréal

Eerder deze maand was L&;Oréal Paris het eerste merk dat de bril gebruikte in een grote campagne. Het cosmeticamerk gaf de bril aan visagist Sir John en liet hem filmpjes maken tijdens zijn werk voor de Golden Globe Awards. Zo konden fans via Snapchat /lor%C3%A9al-paris-takes-snapchat-spectacles-to-the-golden-globes-a7ab823415fd#.cjymzd5br">meekijken achter de schermen.

Zie hieronder de auto waar de campagne om draait:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie