Mediabureau Zigt (in mei uitgeroepen tot mediabureau van het jaar) heeft zijn team uitgebreid met acht nieuwe collega’s.
Suzanne Fritschy heeft na een korte interimperiode nu de vaste rol als digital business development director. Ze werkte eerder aan bureauzijde bij IPG, Pervorm en Bluefield.
Morgan Filhol start als head of search. Morgan was de afgelopen jaren actief als search consultant bij onder meer Conversion Company en Belvilla.
Marijnke van der Burgh komt van Mindshare en start als media consultant. Voor Mindshare was ze actief aan exploitantzijde bij Ster en Exterion Media/CBS Outdoor.
Dmitry Ouzkikh is aangenomen als programmatic consultant. Hiervoor had hij een soortgelijke rol bij Dentsu Aegis en daarvoor was hij ruim 3,5 jaar accountmanager bij Tradetracker.com.
Daarnaast zijn er ook een viertal nieuwe planners gestart bij Zigt: Caroline van Tulder, Rose van Hilten, Lisa Noot en Nick Broeckx.
Broeckx komt over van Zigt België, Van Tulder zat onder meer bij Omnicom, Van Hilten komt van de communicatieafdeling van Basic-Fit en Noot is dit jaar afgestudeerd en liep stage bij Xite.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!