Winstval BrandLoyalty

Brandloyalty, het bedrijf dat loyaliteitsprogramma’s voor supermarkten ontwikkelt, heeft de winst in 2013 fors zien dalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat meldt . In 2012 was de winst nog 32,3 miljoen euro, in 2013 viel de winst terug naar 8,4 miljoen. Ook de omzet liep terug: van 363 miljoen in 2012 naar 329 miljoen. Een verklaring voor de forse winstdaling is er niet in het jaarverslag.

Vorig jaar werd het Brabantse BrandLoyalty voor een groot deel overgenomen door het Amerikaanse Alliance Data. Dat betaalde 267 miljoen euro voor 60% van het bedrijf.

Onlangs werd bekend dat BrandLoyalty samen met Lotto sponsor wordt van de Nederlandse wielerformatie Belkin, waar nu onder meer Bauke Mollema en Wilco Kelderman fietsen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie