Winnaar TV Star-competitie Bundleboon maakt tv-debuut

Start-up wint volledig gefinancierde tv-campagne.

‘Unboxing awesomeness’. Met die pay-off presenteert Bundleboon - de winnaar van de TV Star-competitie van All Response Media - vandaag  zijn allereerste tv-campagne. Het merk biedt op maat gemaakte kledingboxen voor kinderen.

Voor deze campagne worden de komende weken de relevante zenders in het BrandDeli-portfolio ingezet met optimalisatie aan de hand van het ‘TV to web-visits’ attributie meet- en analyseplatform ARMalytics van All Response Media.

Het Engelse bureau Dancing Aardvarks heeft de campagne ontwikkeld. Dat bureau was voorgaande jaren ook verantwoordelijk voor de creatie van de TV Star winnaars in Groot-Brittannië.

Ruim veertig start-ups in Nederland deden in januari mee aan de 2019 TV Star-competitie van All Response Media om kans te maken op een volledig gefinancierde tv-reclamecampagne ter waarde van 50.000 euro. Zij moesten pitchen voor een zeskoppige jury die bestaat uit competitiepartners BrandDeli en Startupbootcamp en senior management van All Response Media.

Daar kwam Bundleboon als winnaar uit naar voren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie