Alleen het aandeel van Radio 2 steeg behoorlijk: van 9,0 naar 9,4, zo blijkt uit Intomart's Continu LuisterOnderzoek (CLO). Radio 3 daarentegen blijft in een neerwaartse spiraal, nu van 9,9 naar 9,7 procent. Radio 1 bleef stabiel op 8,8 procent. Radio 4 en 5 zien het aandeel beide met 0,1 procent stijgen naar respectievelijk 1,6 en 1,0 procent.
De regiozenders behalen een gezamenlijk aandeel van 15,5, een daling van 0,1 procent. Bij de commerciëlen verliest Noordzee FM 0,3 procent en komt op 5,3. Verder blijft Sky Radio marktleider (van 14,2 naar 14,5 procent), Radio 10 heeft 8,4 procent (-0,1), Radio 538 blijft op 7,5, Veronica FM 4,5 (+0,1), Classic fM scoort 2,2 (-0,2), Arrow Classic Rock 1,5 (+0,1), Love Radio houdt 0,3 en Business Nieuws Radio heeft 0,4 (+0,1).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!