Bezoekers van het muziekevenement Dance Valley konden afgelopen zaterdag een eigen filmpje maken in een tot Walk-in Fridge omgetoverde container. De bezoekers stappen de container in en kunnen zelf het einde van de Heineken-commercial naspelen. Na afloop van de opname krijgt elke bezoeker een kaartje met het opnametijdstip mee om zo het filmpje terug te vinden op Heineken.nl. Volgens Heineken was de belangstelling groot: ‘Gedurende de hele dag stond een lange rij te wachten voor deze megagrote 'koelkast'.’ Heineken meldt dat er in totaal 370 filmpjes geschoten, ruim 30 per uur. Die zijn vanaf vandaag op Heineken.nl te zien.
De Heineken Walk-in Fridge zal deze zomer op meerdere festivals aanwezig zijn. De Heineken-container staat op 25 juli bij ‘A day at the Park’ (Amsterdamse Bos), op 9 augustus bij ‘Dance Tour’ (Marktplein Apeldoorn) en op 28 augustus bij ‘Zand’ (Almere Strand).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!