Vodafone en TBWA\NEBOKO scoren meeste SAN-nominaties

Van de 292 genomineerde Jaarboek-campagnes maken 125 kans op een SAN Accent.

Na drie dagen jurering zijn de genomineerde campagnes uit het SAN Jaarboek 2015 bekend. De Stichting Adverteerdersjury Nederland nomineert 22 campagnes meer .

Vodafone grootgrutter onder adverteerders

Bij de adverteerders scoort Vodafone de meeste nominaties (5), gevolgd door FrieslandCampina, Pon (Volkswagen en Porsche) en PostNL met elk vier nominaties. Albert Heijn, Efteling, Jumbo, KPN en Rabobank sluiten de bovenste regionen met ieder drie nominaties.

Opnieuw meeste nominaties voor TBWA\NEBOKO

Net als bij de voert TBWA de &;ranglijst der bureaus&; aan met vijftien nominaties. Etcetera & Red Urban volgt met zeven en J. Walter Thompson Amsterdam, Ogilvy & Mather Amsterdam en N=5 zijn ieder zes keer genomineerd.

Achtung! (5), Alfred International (5), Joe Public Take-Away Advertising (5), Fitzroy (4) en XXS Amsterdam (4) complementeren de top. Daarnaast zijn er nog tien bureaus met elk drie of twee nominaties.

Evenals vorig jaar zijn veel kleinere bureaus genomineerd in een van de elf categorieën uit het SAN Jaarboek 2015. Zo scoort onder andere arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam drie nominaties met zijn personeelscampagnes.

Vervolgprocedure

In de periode 11 tot en met 22 april aanstaande presenteren de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case bij Randstad Groep Nederland in Diemen. Kijk voor de datum van uw categorie op de .

Alle genomineerden worden door de SAN gebeld voor een geschikt tijdstip.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie