Na een intensief pitchtraject heeft de Velux Groep gekozen voor mediabureau Carat. Het gaat om een internationale samenwerking in 26 verschillende landen.
Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media. Velux is voornamelijk bekend vanwege slimme daglichtoplossingen.
Els Wijnstekers, managing director Carat Nederland, zegt dat Velux het mediabureau van Dentsu Aegis Network heeft gekozen voor de kennis van de markt en de focus op de realisatie van de businessdoelstellingen.
Het account komt onder leiding van group client director Gillian Ydema.
Peter-Jan Melenhorst, channel group manager Velux: 'Vanuit een internationale media-aanpak is het een logische stap om met een mediabureau te gaan werken dat net zo internationaal georiënteerd is als wij. Carat heeft ons in de aanloopfase laten zien alle specialismes in huis te hebben. En nog belangrijker, er is een zeer natuurlijke match in mentaliteit en het behalen van resultaten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!