Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Technologie speelt een sleutelrol bij empathische marketing’

Creatie bepalend om klanten zich begrepen te laten voelen? ‘Ja’, zegt Nag Patta van Salesforce, ‘en technologie is zeker zo…
Martech
Martech
© 123rf
Martech
Martech
© 123rf

Vlak voor de coronacrisis uitbrak, ondervroeg Salesforce 7 duizend marketingleiders wereldwijd, ook in Nederland. Eén van de conclusies uit het onderzoek is dat klantgegevens – nu de wereld in een crisis verkeert – belangrijker dan ooit zijn om gepersonaliseerde, empathische marketing te bieden. Adformatie legde Nag Patta, senior marketing director voor Salesforce Benelux en Nordics, daar een aantal vragen over voor. ‘Het verzamelen van gegevens is een minder grote uitdaging als je het vergelijkt met het samenvoegen ervan om een eenduidig overzicht van je klanten te krijgen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in