Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor de Adobe webcast over het bieden van een gepersonaliseerde ervaring

Deel 2 van de driedelige webcast van Adobe (powered by Adformatie) op 4 juni gaat over een gepersonaliseerde ervaring bieden.
123
© 123RF
123
© 123RF

Wil je klanten ervaringen bieden die hun verwachtingen en verbeelding te boven gaan? Schrijf je dan in voor de webcasts van Adobe, mogelijk gemaakt door Adformatie. Zet de data maar alvast in je agenda.

related partner content for mobile comes here

Als er een flow ontstaat waarin je klanten naadloos van het ene contactmoment naar het andere loodst, blijven klanten terugkomen. Naarmate hun ervaringen beter worden, neemt de kans ook toe dat ze de gewenste acties ondernemen. Iedere klant wil immers een geweldige ervaring – en iedere marketeer wil die leveren, om zo niet alleen klant - maar ook bedrijfsdoelstellingen te bereiken. 

Omdat ‘geweldig’ voor iedereen iets anders kan betekenen, onderzoeken we in een serie van drie webcasts het belang en de onderdelen van de customer experience, hoe de consumerdata en content daarvoor aan te wenden en hoe deze de optimaliseren. Na deze serie ben je helemaal bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van CX en kun je jouw bedrijf van nieuw elan voorzien.

Klinkt goed, toch? Aanmelden kan hier en is gratis. De eerste webcast was op 28 mei. Deel 2 is op donderdag 4 juni.

Webcast 2: Een gepersonaliseerde ervaring bieden (4 juni)

Veel gegevens hebben is belangrijk, maar ze op een goede manier duiden en gebruiken belangrijker. Hoe herken je de klant, maar erken je ook diens privacy? Wat zijn de trends in klantverwachtingen? En als deze door de actualiteit veranderen, hoe kun je daar dan snel op inspringen?

In deze tweede aflevering van ons webcast-drieluik richten we ons op het vervolmaken van je customer-datamanagement. We gaan in op bovenstaande vragen, leren je succesvolle content te analyseren en data te verrijken, bijvoorbeeld door middel van connected brand experiences. Want goede content en treffende data vormen de basis voor succesvolle, gepersonaliseerde ervaringen.  

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

De verwachtingen van de klant
De pijnpunten van de klant
Een visie op real-time experiences
De meerwaarde en voorwaarden voor connected (brand) experiences

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider
Mark de Koo van Deloitte
Patrick Burggraaf namens Adobe

Webcast 3 'Verwachtingen overstijgen' is op 11 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in