Trending deze week: Apple's mixed reality-bril is gigantische digitale evolutie

De Vision Pro van Apple brengt een nieuwe dimensie waarin we volledig worden meegesleept in een digitale wereld.

In de VS ligt de langverwachte mixed reality-bril Vision Pro van Apple sinds 2 februari in de winkel. Online is er veel kritiek op het dragen van de bril in het openbaar. Die kritiek blijft gaat over de grootte, het design, de oplaadtijd en dergelijke. Mensen missen daarmee het meest opmerkelijke. Namelijk de gigantische digitale evolutie die de Vision Pro in wezen is.

Nieuwe dimensie

De VisionPro is nog maar de eerste versie van een totaal nieuwe productcategorie, net zoals de mobiele telefoon in 1999. We betreden een compleet nieuwe dimensie waarin we volledig worden meegesleept in een digitale wereld, en dit is nog maar het begin. Een zorgwekkende toekomst of een game-changer voor social media?

Het social media landschap

De reden waarom we er extra aandacht aan moeten besteden is omdat technologie sneller dan ooit aan het evolueren is. De opkomst van Apple Vision Pro stelt merken en creators in staat om content vast te leggen in 3D-ruimtelijke video's, waardoor gebruikers een meeslepende ervaring krijgen die vergelijkbaar is met fysieke aanwezigheid. 

Zeker een game-changer dus - maar de vraag is ook nog maar hoe de futuristische bril zal uitpakken in Europa. Ben jij benieuwd naar hoe het er nou echt uitziet met de bril op? Bekijk hier een video van de bekende YouTuber Casey Neistat die de bril draagt in de straten van New York. 

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie