TMG sluit strategisch partnership met YouTube-bureau 5PM

Door de samenwerking met het Amsterdamse bureau versterkt TMG zich op het gebied van online video.

Telegraaf Media Groep (TMG) gaat een strategisch partnership aan met 5PM, het YouTube-servicebureau dat merken en uitgevers diensten biedt als content- en distributiestrategie, channel management en video monetization. 

Door de samenwerking wil TMG zich verder ontwikkelen in online video. Daarnaast wil het mediabedrijf de groeiplannen van 5PM ondersteunen.

Verder uitbouwen

5PM is de start-up van Jelmer Wind en Tom Schoufs (ex-RTL MCN) die ze afgelopen zomer begonnen. Wind zegt: 'Al sinds begin dit jaar werkt 5PM samen met TMG. Dat zo’n grote partij met ons wil samenwerken en ons de kans geeft om verder te groeien is een geweldige stap.'

TMG-directeur video Mandy van der Wal: “5PM heeft in korte tijd hoge ogen gegooid in de markt. Wat 5PM presteert op het gebied van YouTube-optimalisatie, content- en distributiestrategie resulteert in waardevolle kennis en kunde. Met ons partnership hopen we groei te kunnen realiseren voor 5PM, zodat zij deze service kan uitbreiden.'

TMG CEO Marc Vangeel: 'Afgelopen jaar heeft TMG met de samenwerking al enorme voortgang kunnen maken en we willen daarom met 5PM onze propositie voor publishers verder uitbouwen.'

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
kay
Goed bezig Tom Schoufs. Succes met jullie onderneming en de samenwerking met TMG.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie