Altijd al in een alternatieve realiteit willen leven? Adobe heeft een nieuwe campagne geplaatst voor Photoshop, waarin je wordt meegenomen op een ‘fantastic voyage’. In deze video wordt er een vrouw gevolgd die in een doodnormale metro zit. Dankzij de magie van haar fantasie en de hulp van Photoshop, wordt deze rit omgetoverd tot een magische rit vol creativiteit.
Wat opvallend is aan deze video, is dat het laat zien dat je ook viral kunt gaan met een business-to-business campagne. Daarnaast richt de campagne zich indirect ook op de pandemie. Vele bedrijven uit de creatieve sector hebben het zwaar en moeten nog steeds vindingrijk nadenken om hier positief uit te komen. Op dit moment speelt het een extra grote rol om deze houding vast te houden en hier heeft Adobe op ingespeeld. Zo zei AJ Joseph, chief creative director bij Adobe het volgende: “It’s never been more important than right now to see things in new perspective, play with reality, and ignite your creativity,”
Benieuwd naar hoe deze clip gemaakt is? Check hier de breakdown van Fantastic Voyage!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!