Suzuki brengt media dealernetwerk onder bij Abovo Media

Er ging een uitgebreide bureau-oriëntatie aan vooraf.

Suzuki heeft gekozen voor Abovo Media als mediapartner voor haar dealernetwerk. Abovo gaat voor alle Suzuki-dealers in Nederland de media-uitingen in de specifieke gebieden verzorgen. De landelijke campagnes, die bij Wavemaker ondergebracht zijn, worden door Abovo Media lokaal doorvertaald en versterkt.
 

Susanne van Vegchel, manager branding & media bij Suzuki Nederland: 'De ondernemende aanpak en de lokale expertise van Abovo Media waren voor ons
belangrijke overwegingen om voor Abovo te kiezen.'

Abovo Media gaat per 1 juli aan de slag voor Suzuki. Voor het lokale dealernetwerk heeft het mediabureau volgens accountdirector Peter Aangeenbrug een
dashboard gecreëerd, waarmee per verzorgingsgebied van de dealers de digitale marketinginzet en resultaten inzichtelijk moeten worden. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie