Ster komt met campagneprognoses op basis van machine learning

Prognose van wat de campagne gaat opleveren.

Ster introduceert vandaag een vernieuwde klantportal waarbij je inzicht krijgt in prognoses voor tv- en radiocampagnes op basis van machine learning. Als een klant in de vernieuwde Ster Klantportal een concept aanmaakt voor een campagne, krijgt hij of zij direct inzicht in het bereik en de gemiddelde contactfrequentie van die tv- of radiocampagne. 

Op basis van duizenden campagneanalyses uit het verleden, het verwachte aantal commercials en het aantal grp's wordt in de Ster klantportal een prognose gemaakt van wat de campagne gaat opleveren. Deze machine learning-prognoses zijn alleen toegankelijk voor campagnes bij Ster.
 
Directeur Frank Volmer zegt dat Ster als enige exploitant ter wereld klanten direct inzicht kan bieden in wat een tv- of radiocampagne kan opleveren. ‘We vinden het belangrijk dat adverteren bij Ster voor alle merken en organisaties toegankelijk is.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie