Na de AI morphing-campagne in Amsterdam komen Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw met een promotie van de bioscoopfilm “Beetlejuice Beetlejuice”. In samenwerking met CS Digital Media is in Rotterdam een volledig 'Beetlejuice'-bestickerde metro te zien die tot 1 november rondrijdt op het RET-netwerk.
In 'Beetlejuice Beetlejuice' ontdekt de familie Deetz per ongeluk een poort naar het hiernamaals, wat leidt tot hilarische chaos met de komst van Beetlejuice. De film is sinds 5 september in de Nederlandse bioscopen te zien. Deze bestickerde metro maakt deel uit van de grootschalige promotie van de nieuwe komische bioscoopfilm van Warner Bros Discovery. Fanta heeft daarnaast speciale Halloween-verpakkingen geïntroduceerd, versierd met Beetlejuice-personages, onder wie Michael Keaton, Winona Ryder en Jenny Ortega.
QR-code
De metro bevat een QR-code, net als de Fanta-blikjes. Reizigers kunnen deze scannen voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film en tickets voor Walibi te winnen.
Anouk van Huissteden, brand manager van The Coca-Cola Company: 'De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam. Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl.'
Mark Veenman, coo van CS Digital Media: 'Met 138 km aan metrolijnen is deze Fanta Beetlejuice metro niet alleen door de reizigers te aanschouwen. De gehele maand oktober is de metro ook binnen het landschap van de metropoolregio Rotterdam en Den Haag te zien.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!