Robert de Groot weg bij Citroën

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er was op al een bericht te vinden over het vertrek van Robert de Groot bij .

De Marketeer of the Year (2003) schrijft me nu in een persoonlijke mail:

'Ik ben niet ziek, zoals het bericht van Automotive Online aangeeft. Integendeel, ik voel mij uitermate goed. Citroën en ik gaan per 1 januari 2007 wel uit elkaar. Inmiddels is daarover overeenstemming bereikt.

'Er bestaat verschil van inzicht over het te voeren beleid voor Citroën in Nederland. En dus hebben we in overleg besloten uit elkaar te gaan.

'Ik ben sinds eind 1996 in dienst van Citroën Nederland BV, eerst als directeur Marketing en sinds mei 2004 ben ik als Commercieel Directeur werkzaam.

'Ik ben er trots op voor dit mooie merk te hebben kunnen werken in een periode waarin grote successen en tegenvallende resultaten elkaar afwisselden, maar waarin het merk weer goed op de kaart is gezet en er een solide basis voor de toekomst is gelegd.

'Ik ga nu eerst even afstand nemen ( een merk als Citroën zit tenslotte stevig in me ). Mijn wensen en ideeën moeten rijpen, zeg maar. Ik ga goed nadenken over een volgende uitdaging. Die kan binnen, maar net zo goed en zelfs nog waarschijnlijker, buiten de automobielbranche liggen.

'Het hangt ervan af wat er op mijn pad komt en waar ik mijn expertise als marketing- en communicatieman kan uitnutten. Ik wil de titel van Marketeer-of-the-Year wel eer aan blijven doen, los van de plek die ik in de toekomst in welke onderneming en welke branche dan ook zal hebben.'

Nou, zo gaat het dus soms. Ik wens hem alle succes toe.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie