Radio 538 komt vandaag met een nieuwe merkcampagne, in samenwerking met het nieuw gekozen bureau The Family Amsterdam. In de campagne spelen oren de hoofdrol. De pay-off is 'Mis niks, hoor alles'.
De commercial en uitingen zijn te zien op tv en online, gevolgd door out-of-home. Daarnaast wordt er ook een Instagramfilter gelanceerd waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten en zelf kunnen ervaren wat 538 te bieden heeft.
Caroline Will, brand director Radio 538: ‘We wilden geen standaard radioreclame, maar één die Radio 538 in al zijn kracht laat zien. Om dit te realiseren zijn we een samenwerking aangegaan met The Family. Wij stellen de luisteraar én de rol die wij spelen in het leven van onze luisteraars centraal in deze campagne. Samen met The Family hebben we gekeken naar het merk, huisstijl en vormgeving. We geven Radio 538 een nieuw gezicht en blijven trouw aan de waarden van ons station. Altijd vernieuwend, een tikje rebels en nooit volgens de standaard.'
Radio 538 werkte voorheen lang met bsur.
Verantwoordelijk team Radio 538:
Caroline Will (Brand Director)
Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)
Menno de Boer (Radio Director)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!