QiOnly lanceert eigen platform ‘Hoe Oud Word Jij?’

Het platform heeft als doel mensen na te laten denken over hun financiële toekomst en is ook onderdeel van een nieuwe strategie van het bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het ontwikkelen van eigen initiatieven is onderdeel van de vorig jaar ingezette strategie van QiOnly, na de van De Combinatie van Factoren van Conclusion.

CMIS, eigenaar van De Hypotheekshop en Huis & Hypotheek, is launching partner van het platform en ook verzekeraar Delta Lloyd heeft zich aangesloten.

Maandblad Quest verzorgt een belangrijk deel van de content. QiOnly onderhandelt momenteel met andere partijen over toetreding tot het platform.

Pieter Dingemans, partner QiOnly, legt uit: ‘Wie is er nou niet benieuwd hoe oud ie gaat worden? Daarom kun je als je op terechtkomt éérst je levensverwachting berekenen tijdens een leuke test. Vervolgens krijg je inzicht in je - financiële - toekomst. “Hoe Oud Word Jij?” geeft antwoord op vragen als: Wat is mijn huis waard in 2020? Bestaat mijn baan nog over tien jaar? Wanneer kan ik stoppen met werken? Wat moet ik doen om gratis te kunnen wonen? Kan mijn kind later eigenlijk studeren? En ga zo maar door. De komende periode gaan we het platform optimaliseren en verder uitbreiden.’

Managing partner Michael van Kerkwijk over de nieuwe koers van QiOnly: ‘Onze strategie is om naast het werk voor onze opdrachtgevers ook eigen initiatieven te ontwikkelen en in de markt te zetten. Deze manier van zakelijk-creatief ondernemerschap heeft er toe geleid dat we momenteel ook in samenwerking met ING en Rabobank soortgelijke initiatieven ontwikkelen. Onze strategie werpt dus na een jaar al zijn vruchten af.’

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie