Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstverwachting AD Nieuwsmedia gehandhaafd

Wegener en PCM Uitgevers blijven positief ten aanzien van de winstverwachting voor joint-venture AD Nieuwsmedia.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook mediabureaus zijn lang niet meer zo sceptisch als eind 2005, zo meldt Dow Jones. Wegener-chief financial officer (CFO) Jan Wegstapel houdt vast aan de verwachting dat AD Nieuwsmedia dit jaar winstgevend zal zijn. ‘Zolang de totale saneringsplannen van AD Nieuwsmedia nog niet bekend zijn, handhaaf ik de verwachting van Wegener over de resultaatvorming van de joint venture met PCM’, licht hij toe.

related partner content for mobile comes here

Begin dit jaar sprak de CFO de verwachting uit dat het nieuwe AD, dat sinds 1 september 2005 verschijnt, in 2006 winst laat zien.

PCM was wat minder enthousiast in zijn huidige verwachtingen voor AD Nieuwsmedia, stelt PCM-woordvoerder Pieter Kuijt, ‘maar wij waren wel positief gestemd en zijn dat nog steeds. De sanering die AD Nieuwsmedia op 23 mei aankondigde en waarbij onder andere het magazine verdwijnt, moet daar wel een bijdrage aan leveren’, aldus Kuijt. Wegstapel is het daarmee eens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in