Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G vernieuwt Lekker in het Leven

Het is pas het tweede nummer van Lekker in het Leven, dat vorige week in de bus viel, maar het is al weer vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad is een initiatief van Procter&Gamble en een aantal andere A-merk fabrikanten. De vernieuwingen op een rijtje:

related partner content for mobile comes here

Er is een online 'click & win' actie opgenomen die verwijst naar . Overigens viel een deel van de mailing eerder in de bus en crashte de site bij de eerste clicks. Het is nu weer hersteld.

Er is een breder product aanbod. Fabrikant Campina doet mee naast P&G, Gillette, Douwe Egberts en Heinz. De inwisselbaarheid is verhoogd. In drug is nu 100 procent dekking door de partcipatie van de zelfstandige drogisterij formules naast Kruidvat, Etos en DA. De deelnemende supermarktketens zijn dezelfde gebleven.

De verspreiding is verhoogd; van 750.000 naar 850.000 exemplaren.

Het magazine is verder uitgebreid met meer redactionele ruimte; het blad is nu 48 pagina’s in plaats van de 36 pagina's van de eerste versie.

De korting is verhoogd. Het magazine bevat een aantal kortingsbonnen. Er is nu ruim 35 euro kassa korting te halen, dat was 25,50 euro. De kortingen zijn te krijgen op artikelen van Alldays, Always, Antikal, Ariel, Campina, Douwe Egberts, Dreft, Gillette, Head & Shoulders, Herbal Essence, Honig, Kandoo, Mona, Olaz, Oral B Pickwick, , Roosvicee, Senseo, Swiffer, Tempo, Venus, Vifit, Wella.
P&G laat weten dat er net als de eerste keer uitgebreid gemeten en onderzocht wordt of het aanbod aanslaat. Het enige dat het bedrijf verder kwijt wil is dat de participanten en de participerende retailers tevreden zijn over de eerste mailing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in