P&G vernieuwt Lekker in het Leven


Het blad is een initiatief van Procter&Gamble en een aantal andere A-merk fabrikanten. De vernieuwingen op een rijtje:
Er is een online 'click & win' actie opgenomen die verwijst naar www.lekkerinhetleven.nl. Overigens viel een deel van de mailing eerder in de bus en crashte de site bij de eerste clicks. Het is nu weer hersteld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr is een breder product aanbod. Fabrikant Campina doet mee naast P&G, Gillette, Douwe Egberts en Heinz. De inwisselbaarheid is verhoogd. In drug is nu 100 procent dekking door de partcipatie van de zelfstandige drogisterij formules naast Kruidvat, Etos en DA. De deelnemende supermarktketens zijn dezelfde gebleven.
De verspreiding is verhoogd; van 750.000 naar 850.000 exemplaren.
Het magazine is verder uitgebreid met meer redactionele ruimte; het blad is nu 48 pagina’s in plaats van de 36 pagina's van de eerste versie.
De korting is verhoogd. Het magazine bevat een aantal kortingsbonnen. Er is nu ruim 35 euro kassa korting te halen, dat was 25,50 euro. De kortingen zijn te krijgen op artikelen van Alldays, Always, Antikal, Ariel, Campina, Douwe Egberts, Dreft, Gillette, Head & Shoulders, Herbal Essence, Honig, Kandoo, Mona, Olaz, Oral B Pickwick, , Roosvicee, Senseo, Swiffer, Tempo, Venus, Vifit, Wella.
P&G laat weten dat er net als de eerste keer uitgebreid gemeten en onderzocht wordt of het aanbod aanslaat. Het enige dat het bedrijf verder kwijt wil is dat de participanten en de participerende retailers tevreden zijn over de eerste mailing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid