Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaar PIM Marketing literatuurprijs deelt visie op ‘Happy Profit’

Herman Toch, winnaar van de PIM Marketing literatuurprijs (beste marketingboek 2012), komt deze week met een nieuw boek waarin hij ‘de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Happy Profit&; staat voor een nieuwe manier van denken en naar de wereld kijken. Winst is daarbij een beloning en geen doel. 

related partner content for mobile comes here

Toch wil in aantonen dat als CEO’s en marketeers leren om met andere ogen naar de wereld te kijken, er groeimogelijkheden ontstaan om winst ook duurzaam te maken. ‘Dit vereist ondernemerszin, radicale product- en procesinnovaties, andere businessmodellen en nieuwe vormen van samenwerkingen. Al deze aspecten worden in Happy Profit beschreven en theoretisch onderbouwd,’ aldus de uitgever van het boek. ‘Happy Profit schud je als lezer wakker en dwingt je om grensverleggend te denken. Het leert je om jouw wheel of happy fortune te dromen en te bouwen. Een kompas dat  voor jou en voor jouw bedrijf leidt tot een wereld vol Happy Profit.’

In Tijdschrift voor Marketing 7 verscheen een korte samenvatting van Tochs nieuwe werk.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in