Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw ontwerp Acqua Panna door Cartils

Dit jaar viert Acqua Panna zijn 450ste verjaardag. Deze gebeurtenis valt samen met het nieuwe ontwerp van Acqua Panna, gemaakt door Cartils
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Acqua Panna is het Toscaanse watermerk dat evenals Pellegrino veel in horeca wordt geserveerd. Het nieuwe ontwerp van toont waar het merk Aqua Panna echt voor staat; zijn Toscaanse afkomst. De oranje kleur van het merk is gehandhaafd om herkenbaarheid te behouden en de verbinding te leggen naar het Toscaanse landschap en de typische oranje daken van de huizen in dat gebied. Op het label het Toscaanse landschap met zijn glooiende heuvels, het oranje logo van Acqua Panna, bekroond met de blauwe Florentijnse lelie die op zijn beurt wordt geflankeerd door ornamenten van de oorspronkelijke fontein waar het water vandaan komt.

De waterbron waar Acqua Panna vandaan komt was in de 16e eeuw eigendom van de Medici-familie die woonde in de afgebeelde villa.Stefano Agostini, President & CEO bij Sanpellegrino S.p.A. en Nestlé Waters Group: ‘We willen de consumenten op de hoogte stellen dat Acqua Panna echt uit Toscane afkomstig is, gekend voor zijn kunst, schoonheid en kwaliteit.’ Het nieuwe ontwerp van Acqua Panna zal vanaf eind 2014 worden geserveerd worden in restaurants, hotels en bars.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in