Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone 4G campagne met lokale helden en David Garibaldi

De Amerikaanse speedpainter David Garibaldi is de komende dagen eregast in de dorpen Espel (FL), Siddeburen (GR), Den Dungen (NB) en Vaals…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze campagne maakt de finalist van America&;s Got Talent supersnel portretten van lokale helden, onder wie een supermarktmanager, prins carnaval en een aanvoerder van het voetbalelftal, die nu ook toegang tot Vodafone 4G hebben. In de dorpen die Garibaldi aandoet, worden de portretten vervolgens ingezet voor lokale advertising.

Garibaldi haalde het voorprogramma van Snoop Dogg en de Blue Man Group en schilderde Amerikaanse celebs als Michael Jackson, Mick Jagger en Carlos Santana. De campagne met de speedpainter sluit aan op het &;Was alles maar zo snel als Vodafone 4G&; thema.


Bart Hofker, directeur consumentenmarkt bij Vodafone Nederland: &;Vanwege het feit dat we de laatste mensen in Nederland aansluiten op 4G maken we een campagne on-the-spot, met de leukste lokale helden uit Nederland.&;

related partner content for mobile comes here

Concept: Mervyn ten Dam, Timo Zijderlaan, Daphne Koenen, Joke van Griensven, Achtung!
Communicatiestrategie en uitvoering: Wouter Glaser en Janiek Braaksma, Glasnost
Contact bij de klant: Lidwina Winnubst en Annelies Valk, Vodafone



Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in