Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramers Pim Gerrits creative director bij Lemz

Creative director Pim Gerrits van KesselsKramer maakt de overstap naar Lemz, waar meer uitbreiding op komt is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Copywriter Pim Gerrits stapt per 11 augustus over naar Lemz. Hij werkt 10 jaar bij KesselsKramer wat hij in een aankondiging op Facebook ‘het beste decennium uit zijn leven tot nu toe’ noemt.

related partner content for mobile comes here

Bij Lemz gaat hij werken met art director Pepijn Rooijens die sinds 2012 creative director bij Lemz is. Zij gaan samen de zone leiden - Lemz werkt in een cellenstructuur - waarin onder meer Ikea is ondergebracht. ‘Wij verheugen ons enorm op zijn vakmanschap’, zegt Mark Woerde desgevraagd. De komende periode worden meer aanstellingen bij Lemz bekend, maar het bureau treed daar niet actief mee naar buiten. ‘Pim is een van de mensen die Lemz komt versterken en daar zijn we heel blij mee. Wij proberen op alle fronten te verzwaren, zodat het werk over de hele breedte beter wordt. Ons beleid is dat we daar actief mee naar buiten te treden als het eerste werk is gemaakt.’

Gerrits zegt over zijn overstap: ‘De goede mensen van Lemz hebben recent een grote indruk op de wereld gemaakt met de Sweetie-case voor Terres des Hommes. Ik weet toevallig dat er nog veel meer goed Lemz-werk is en aan komt. Ik beschouw het als een eer daar een rol in te spelen.’

Na zijn studie aan de Academie voor Journalistiek en radio en tv-werk voor onder meer KRO, TROS en VPRO is Gerrits sinds 1994 copywriter bij bureaus als Publicis, Only, Direct Company en Lowe Live.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in