Overslaan en naar de inhoud gaan

Bram Semeijn en Susanne Afman naar L&DJ PR

L&DJ PR, het pr-bureau dat communicatiediensten levert aan de technologiesector groeit en versterkt het team met twee communicatieadviseurs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bram Semeijn (32) is binnen L&DJ PR verantwoordelijk voor verschillende opdrachtgevers en houdt zich bezig met content creatie, mediastrategie, ghostwriting en het onderhouden van mediarelaties. Voor zijn start bij L&DJ PR was hij actief als freelance journalist en tekstschrijver en schreef hij achtergrondartikelen voor diverse IT- en telecommedia, zoals PCM, CXO.nl, Computerworld.nl, Bits&Chips, WINMAG Pro, TBM en CBM.

related partner content for mobile comes here

Sociale media

Susanne Afman (30) gaat zich voor L&DJ PR storten op strategieontwikkeling, sociale-mediaprojecten, content creatie, content marketing en storytelling. Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en werkte als tekstschrijver in de non-profit sector en was online communicatieadviseur bij zakelijk dienstverlener Baker Tilly Berk. Voor medialab en onderzoeksinstituut Waag Society verzorgde Susanne onder andere de sociale media, PR en promotie van evenementen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in